Roşia Montană este în prezent cel mai discutat subiect de către opinia publică. Puțini însă se opresc la istoria localităţii atestate pe 6 februarie 131. Puţini ştiu că roşienii sunt cea mai veche comunitate din România. Am auzit de Galeriile Romane unice în lume, totuşi câţi am vizitat Muzeul Mineritului din Orlea deschis în 1981, care le cuprinde? Câţi am urcat pe monumentul natural Piatra Corbului pentru a admira priveliştea superbă asupra Văii Cornei? Mai important, câți am stat de vorbă cu roşienii pentru a afla direct de la ei ce înseamnă Roșia Montană, pământul, istoria şi natura sa?

Uniţi, salvăm Roşia Montană! Asta strigi pe străzile României de peste o lună. Vino să cunoşti Roşia Montană pentru care luptăm, vino să cunoşti patrimoniul care merită să fie în UNESCO şi vino să îi cunoşti pe roşienii pe care îi sprijini în fiecare duminică! Cheamă-ți prietenii de sărbători și sărbătorește  Roșia Montană la ea acasă!

Unde mă cazez? | Ce vizitez? | Cum ajung? | Cine mai merge? | Cum ajut? |   Pachet turistic complet

Dacă ai nevoie de orice alte informații, ne poți contacta la excursie@vizitatirosiamontana.ro sau 0725 743 424 (10:00-20:00). Te rugăm, intră aici pentru întrebări sau discuţii cu ceilalţi participanţi.

